loading...
مجله ی آموزشی خانواده|آموزش|مرجع آموزش اران
مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 802 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم آموزشی نوشتن پایان نامه با نرم افزار ورد word

دانلود آموزش کار با ورد به زبان فارسی برای نوشتن پایان نامه

با دیدن این ویدیو آموزشی به راحتی می توانید تمامی کار های پایان نامه ی ارشد و دکتری خود را با word انجام دهید

برای راحتی کار شما این فیلم آموزشی به زبان فارسی را با دو کیفیت HD 720 و 480 آپلود کرده ایم

زبان: فارسی

زمان: 1 ساعت و 2 دقیقه

دانلود در ادامه ی مطلب.

 

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 8246 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نمونه ی پروپوزال تایید شده فوق لیسانس

پروپوزال مشخص کننده ی چهارچوب انجام پایان نامه ی کارشناسی ارشد و دکتری می باشد

 نگارش پروپوزال برای اکثر دانشجویان کاری سخت و نشدنی است و انجام آن را به موسسات دگر در  قبال مبالغ هنگفتی می سپارند ، در صورتی که پر مردن پروپوزال کاری بسیار آسان و لذت بخش می باشد.

در این پست نمونه ی پروپوزال تایید شده ی دانشگاه ازاد اسلامی قائمشر را برای شما اماده ی دانلود کرده ایم تا نمونه ی خوبیی برای راهنمایی و کمک در پر کردن پروپوزالتان باشد.

 

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 529 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش نرم افزار فتوشاپ به زبان ساده + تصویری

نرم افزار فتوشاپ چیست؟

نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهاي Imaqe Editor می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روي تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویري در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار که توسط شرکت Adobe ساخته شده است به کمک چند نرم افزار دیگر که تحت همین نرم افزار کار می کنند می توانند برروي فیلم ها نیز ویرایش هاي را داشته باشند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروي تصاویر می باشد ما دراین آموزش ها قصد کردیم که این آموزش ها را در دو سطح مبتدي براي دوستانی که تا به حال با نرم افزار آشنایی نداشته اند و پیشرفته براي دوستانی که با نرم افزار کارکرده ولی کامل با آن آشنا نیستن را ارائه نماییم امید است که بعد از این آموزش ها شما را جزء آن دسته از کاربران حرفه اي این نرم افزار ببینیم و همچنین ما هم به هدف خود که ترویج علم و مخصوصا علوم کامپیوتر می باشد رسیده باشیم.

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 381 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

تکنیک هاي کار در اکسس

الف - تعریف داده  Data: هرگونه اطلاعات لازم و کاربردي درباره یک موجودیت را یک داده می گویند.

ب - تعریف Fild: به هر ستون یک جدول که در بر گیرنده ک لیه اطلاعات مربوط به آن ستون می باشد و بخشی از یک موجودیت را تشگیل میدهد فیلد گفته می شود.

ت - تعریف Rcord: به هر سطر یک جدول که اطلاعات مربوط به یک موجودیت را نشان می دهد ، رکورد گویند .

ث - تعریف پایگاه داده اي ارتباطی:پایگاه داده هاي ارتباطی، مجموعه اي از جدول هاي داده است که یک فیلد مشترك در هر یک از جدولهاي موجود دارد و از طریق آن می توان داده ها را بهم ربط داد .به این مدل از پایگاه داده ها ، پایگاه داده هاي ارتباطی RelationShip می گویند.

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 267 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش اکسس Access

اکسس ابزاري براي تولید بانکهاي اطلاعاتی رابطه اي است . بانکهاي اطلاعاتی امکان گردآوري انواع اطلاعات را براي ذخیره سازي ،جستجو و بازیابی فراهم می کند.

اجزا بانک اطلاعاتی اکسس عبارتند از:

:DataBase
Table .1
Query .2
Form .3
Report .4
Macros .5
Modules .6

Table: ( جدول) هر جدول براي نگهداري داده هاي خام بانک اطلاعاتی است.داده ها را شما در جدول وارد می کنید.جداول سپس این داده ها را به شکل سطرها و ستونهایی سازماندهی میکند.

بقیه در ادامه مطلب.

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 365 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

آموزش بالا بردن امنیت سیستم عامل ها اندرویدی

در این پست قصد داریم طریقه ی بالا بردن تمامی موبایل ها و تبت هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند را به شما آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید..

چگونه می توان امنیت اندروید را بهبود بخشید؟

خطرات ناشی از تهدیدهاي اینترنتی براي موبایل ها و تبلت هاي اندرویدي رو به افزایش است. این روزها برنامه هایی که با قصد تخریب و نفوذ نوشته می شوند، روز به روز گسترده تر می شوند. این تهدیدها بسیار سریع تر از دیگر برنامه ها رشد می کنند. آیا شما تمهیداتی براي مقابله با این تهدیدها اندیشیده اید؟ یا چگونه وسایل و دستگاه هاي خود را در برابر چنین تهدیداتی محافظت می کنید؟
درست همانند کامپیوترهاي ویندوزي، تهدیدات موبایلی هم می توانند اطلاعات حساب مالی و کارت هاي اعتباري شما و همچنین فهرست مخاطبان تان را سرقت کنند. گزارش هاي اخیر نشان می دهند که بدافزارهاي رایج این روزها، اپلیکیشن پیامک هاي پولی براي دزدیدن پول کاربران هستند. یکی دیگر از روش هایی که این بدافزارها می توانند به کاربر صدمه بزنند ضبط مکالمات تلفنی کاربر و ارسال آنها به یک هکر خرابکار است . ترسیدید؟ خیلی نگران نباشید زیرا راه هاي گوناگونی براي محافظت در مقابل بدافزارها و دیگر تهدیدات امنیتی وجود دارد.

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 232 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

آموزش در انتخاب تبلت اندرویدی

اگر از محصولات اپل صرف نظر کنیم، رقابت تبلت ها بر اساس دو سیستم عامل آندروید و ویندوز در جریان است. محصولات مبتنی بر ویندوز داراي قیمت بالایی هستند و در حال حاضر ارزان ترین آنها بالاي دو میلیون تومان است. در مقابل تبلت هاي آندرویدي داراي قیمت منطقی تري هستند و حتی با بودجه زیر 500 هزار تومان نیز می توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

 

مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 295 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

آموزش اتصال تبلت ها به شبکه هاي بی سیم و اینترنت

تبلت ها موجوداتی هستند که میانه خوبی با کابل ندارند و دوست دارند همه کارهایشان را به صورت بی سیم و بدون نیاز به کابل انجام دهند. از جمله این کارها اتصال به اینترنت یا شبکه است. شما نمی توانید تبلت ها را با کابل شبکه به اینترنت وصل کنید. بنابراین نیاز دارید که تنظیمات و قابلیت هاي بی سیم تبلت خود را کشف کرده و روي آن ها تسلط داشته باشید؛ همان چیزي که این مقاله می خواهد به شما آموزش بدهد. فقط باید یک نکته را مد نظر داشته باشید. مدل هاي مختلف تبلت از سیستم عامل ها و رابط هاي کاربري گرافیکی مختلفی استفاده می کنند و به همین خاطر برخی اوقات مراحل گام به گام راه اندازي اتصالات بی سیم کمی با چیزي که ما می گوییم متفاوت می شود و اینجا است که باید از هوش خودتان کمک بگیرید. اما زیاد نگران نباشید؛ زیرا مراحل کلی براي همه تبلت ها یکسان است.

اسپانسر مالی

درباره ما
مجله ی آموزشی خانواده سرشار از مطالب آموزشی برای هموطنان عزیز میباشد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 13,735
  • بازدید کلی : 149,216
  • تبلیغات